日本一家大細五天自由行終於都完成了...好唔好玩...老實講...洗左差唔多3皮野...話你聽唔好玩...咁未俾人笑我傻仔...梗係老死都話好玩啦...

 

講真...去過好幾次日本...次次都咁開心...都係咁好玩...不過...隨住唔同既年幾...唔同既狀況...都有唔同既心態...第一次去日本...一個人通街搵女合照...第二次去同女朋友去...去玩去癲好開心...第三次係蜜月去...女朋友都做左老婆了...影景多過影佢...hahha...今次係自由行...同老婆同仔同老逗同老母去...心態更加唔同...正所謂陪太子讀書及陪皇上皇后出遊...自己真係有如咕喱...日日要背住差唔多有自己咁重既背囊出街...你都咪話唔辛苦...

 

唔講咁多...話左要寫遊記...除左同大家分享外...都希望做個記錄...等自己下次去可以再好d...今次行程都係一d大路野...去既都係好多人都去過既地方...包括有d地方自己都去過...不過唔去唔得咁...因為BB同老逗老母冇去過...加上想同BB都去埋咁o者...好...就由出發前開始...gogogo...

 

...出發...

 

買package一早就準備好了...玩5日4夜...住既係07年7月上年新開將既酒店...Hotel Sunroute Plaza Shinjuku...香港有人譯做新宿新樂都...我就覺得正確係新宿太陽黃道酒店...貪佢夠新同近...唔會有鬼呱...

 

Photobucket

 

去自由行...唔少得係旅遊天書...同上網搵料...自己做好哂功課...睇哂d路點行...咁先係自由行既好玩之處...仲有最緊要係...唔好唔記得帶去出發...而且要有冒險精神加埋自己有少少日文底...真係冇有怕...係喎...唔講都唔記得...係外國讀書時...我竟然日文可以係A...英文係唔合格...真係仆街仔...不過去日本英文唔好唔緊要...事關佢地英文仲屎...識少少日文都夠了...

 

今次坐國泰機CX504...係國泰去日本最早一班機...最早都係得9點10分起飛...為左確定好坐位...所以預先在出發前48小時...做定網上check in...一切都準備好...出發...

 

...DAY 1 香港--->新宿...

 

Photobucket

 

清晨5:00...那便是傳說中有我咁重既背囊...9成係Michael既物資...入面最重既係沖奶既凍水...熱水...奶粉...屎片...玩具同埋衫仔...當然呢d野係對Michael係好重要...我地最重要都係要帶水...今次暢左成2萬5千蚊hk$去...即係換左成34萬丹去...我計過唔計買野...每人每日會洗二萬丹...已經有突...

因為日日都係機場返工...挨巴士都要成粒幾鍾...9點起飛...想寫意d同老逗老母飲早茶就要迫大家一早5:00am起身了...hahahah...(老逗老母同BB仔...對唔住喇...跟我去旅行係會辛苦d架啦...我係唔似家姐帶團咁...日日都訓到黃朝白晏咁架...我盡量每分每秒都係行動架...hahah...)

 

 

Photobucket

 

出發當日...我一家3口係穿上同一款衫架...不過Michael果件...hehehe...

 

最後用扣針攪掂佢...

 

  

 

5點半出門口落到巴士站見到有A22即刻上車...去到機場6點半...所謂self check in 未又係要攪成15分鐘...只不過唔洗排隊咁解...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

係呀...呢張就係michael張登機証喇...BB係冇坐位架...所以得個INF字樣咋...

 

攪好哂d野...就去左T2潮樓飲茶...7點45分準備離境...係呢個時候...我心裡要有個決擇...就係我究竟係南面入定北面入好呢...你知啦...通常老母實係老土d...我最怕果味野...1.南面我細佬開梗工...如果老母入到去唔生性大聲叫我細佬或者帶左d唔應該帶既野入去...到時真係俾人笑死架...2.北面入會見到我以前d同事...一陣間俾我d同事走埋黎同我講多幾句...又唔知老母會唔會有咩核突行為...令我肉酸...

 

係果刻我為求自保...梗係選入南面...最多如果佢大叫我細佬...我便急急腳同老婆走佬...瘀都係我細佬o者...呵呵呵...好啦...入去啦...

 

點知...入去之前...我見到阿媽竟然手拿住一支水...我頂~...我擔心既野即刻出現...仲同阿媽講...你有冇攪錯呀...同你講左唔好帶水架啦...阿媽仲搏我咀話...搭飛機口乾丫嘛...(我屌~...完全係平時d客對住我講既野...火都黎呀...)...d老母真係...吹脤~...最後要我將佢支水掉落架BB車度扮係BB仔開奶既先得...真係麻叉煩...入到去南面檢查區...老母真係眼望望頭拎拎搵我細佬...哎呀...咪望望貢啦...一陣俾人話你心神有異...當你係RS檢查就麻鬼煩喇...仲問我果個係唔係細佬...我梗係當聽唔到...冇耳屎乾淨聾呀...拿拿聲咩返d野走入啦...

 

過完檢查...搭冇人列車...去到36閘果邊...老逗老母又發作了...佢地竟然唔同我呢個機場地膽講聲...便向著20閘口方向走去廁所...大佬呀...你地搭車從果個方向黎...而家仲向相反方向走把鬼咩...廁所45閘果邊都有啦...一陣你走失左...唔通要我搵我d同事幫手咩...你地唔好玩野啦...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

我地就係坐後面呢架機架喇...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

好啦...入閘啦...架BB車交左俾個職員...我地就上飛機...

 

Photobucket

 

話就話9:10起飛...實則d飛機行到去跑道...排隊都排左成半個鐘...因為之前兩人有隻颱風鸚鵡掛左9號波...delay機雖然清得7788...但d機起飛都要排哂大隊先起到飛...

 

Photobucket

 

坐位係...33A同B...34A同B...右邊雞翼位置...

 

...仆街...等了又等...

 

Photobucket

 

 

10:30派飛機餐...難食到死...不過如果fifi係飛機上餵我食...一定好好味...

Photobucket

 

Michael都有飛機餐...一樽樽...嘔...我睇見都唔想食...

 

Photobucket

 

坐飛機坐到冇時停既...

 

...續...

 

沿途都一直風和日麗...直到飛到成田空港上空時...嘩...d雲黑過我條底褲...日本時間係加番一粒鐘...即係14:25正式降落...出左機艙...唉...企左係閘口位等左一陣...先出到架BB車...BB車出到黎發現BB車上面把風扇唔見左...於是問下個空姐...佢話搵唔到...不如留低d資料俾佢...等佢地搵到時...我地搭機返香港俾返我地...留低資料後...便去出境...因為我地有Michael仔既關係...所以唔洗排隊行crew channel...日本真係好...香港都係一時時有呢d BB優惠...係日本入境係要做打手指模同影相既手續既...手續係好快只係用左5分鐘...不過...取行李真係慢過香港好多...等左成30分鐘先攪掂...

 

Photobucket

 

15:40走去機場巴士Airport Limousine個counter度換巴士飛...因為之前係東瀛遊度買巴士飛係有折既...所以買定左...去到唔洗排隊...只係換飛攪掂...佢點知我落腳點係邊...我更係用我既有限日文講佢知要去既酒店名啦...

 

Photobucket

 

就係16號啦...16:15開車...會停2個站...先停新宿站...再停新世紀酒店...最後就係我地既落腳點Hotel Sunroute Plaza Shinjuku即係顯示板上最下面果行日文字...講開又講...其實在等巴士時...我一直都望住站前呢兩條巴士架妹...好鬼想愉影佢地...因為佢地都幾靚女架...我最唔明係...點解咁靚女都要做巴士妹咁辛苦呢...但當我諗到AV女優幾靚都要拍AV時...都會明白都係打份工o者...係喎...

 

Photobucket

 

值得一讚的是...日本既各種交通工具...車時真係好準...你唔好奢望佢會早一分鐘開車或遲一分鐘等你...佢地絕對準時...而且仲好環保...停車一定熄匙...雖然佢一停車冇冷氣...熱到我那媽星咁...不過...佢既環境精神真係令我體諒...

 

Photobucket

 

就係呢間好新既酒店...距離JR新宿站新南口只係5分鐘路程...根本係好方便...只不過有好多人住開歌舞妓町果邊果d舊式猛鬼酒店...同唔識野...貪平住埋d豆咁細既酒店...去旅行梗係要住好d...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

當攝影師的我...永遠都唔會當上主角...唉...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

酒店Lobby唔大...但真係好鬼死新...

 

攪Check in...好快手...只要隊哂d package單據同passport俾佢核對...便攪掂...一間房一張電子卡...check 左 in...我梗係要利用下佢地既服務啦...就係要求幫我book檯食晚飯...因為第一晚我一早篇定左...要豪飲豪食...而且要去一間出名食和牛放題既食店...六歌仙...之前上網搵過佢既資料...大部份人都話要等位兩個鐘...如果訂位就要電話預約...老實講...我日文有限...自己打去預約...講唔掂仲衰...所以我利用我既美色...要求左酒店柜檯個小姐幫我訂位...仲好...起碼柜檯小姐識英文...知我想點...同我book左20:00...

 

Photobucket

 

呢架係酒店既lift...保安好high既...要搭lift...先拍卡在下面個拍卡器上...你住幾樓...先可以上到去你果層樓...你絕對去唔到第二層...如果你出街冇帶卡...你想跟人入lift...果條友唔係住你果層...你跟左上去都冇用...

 

Photobucket

 

...我地住1216...老逗老母住1218...

 

Photobucket

 

雖然房間面積一般...不過...好新...好靚...

 

Photobucket

 

入到去...俾我地整亂哂了...

 

Photobucket

 

有部32吋高清電視...睇咸片一流...

 

Photobucket

 

呢部係最近買既note book...帶埋去旅行方便我...查資料同改行程...

 

 

 

Photobucket

 

柜桶裡...仲提供埋Len線俾你上網...服務週到...有左佢我...我可以夜晚同我既fifi Msn了...哈...講到fifi 真係好似係我既人咁...

 

...

 

放好行李...我地都忍唔住要出去行啦...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

行到呢度...19:00...忍唔住啦...

 

book左20:00都要上去搏一搏睇下可唔可以入坐喇...

 

Photobucket

 

...六歌仙...

 

...竟然有包廂房俾我地一家人...

 

因為之前我做足功課...上過佢網頁...有coupon可以4人食1人半價...當然之前print左張coupon出黎俾佢啦...不過要食1萬丹以上既放題喎...我就選左柊之宴...1人14700丹既任飲任食特上和牛放題2小時...豪俾佢...最梗要豪食豪飲...飽死為止...係...係...特上和牛無限咁任食...仲有好多野都任食架...野飲連酒都係任飲...

 

●特上カルビ・特上ロース・特上タン塩・タラバ蟹
●ヒレ肉・ハラミ・上ミノ・豚トロ・
若鶏・塩若鶏・ハツ・レバー・ホルモン
●ふぐの塩焼・海老焼・生帆立焼・
イカ焼・焼野菜・木の子焼・
サンチュ・サラダ・キムチ・ナムル
●石焼ビビンバ・ビビンバ・クッパ・
冷麺・カルビクッパ・蟹クッパ・
海苔茶漬・ライス・ワカメスープ・
玉子スープ・野菜スープ・カルビスープ
●お通し・デザート・
伊勢海老焼

 

  

 

Photobucket

 

就係呢張coupon...

 

Photobucket

 

...降霜高級和牛呀...4年冇食過佢喇...入口即溶...好似食棉花糖咁呀

 

Photobucket

 

牛利...因為核突...我一向都唔食...但呢次我食左好多呀...

 

Photobucket

 

遠處果碟...降霜牛柳...我唔記得影呀...因為我掛住食...乜都唔埋呀...d帶子好食到仆街呀...天呀...容許我講d咁折墮既說話吧...我完全唔明自己點解可以咁幸福...而矣塞來比亞既人咁慘呀...係香港有錢都食唔到呀...香港人都好慘呀...

 

Photobucket

 

燒呀...快d呀...唔熟都要放入口呀...Photobucket

 

除左...任食和牛...仲有好多好野食...不過...和牛始終係最貴...我地點都係狂食牛先...你睇Michael都食到手指指...之後...老逗老母一人叫左個石頭窩飯...佢地食到話好正...老虎就叫左個長腳蟹粥同Michael一齊食...我...就飽死左了...

 

最攪笑係...d架佬同架妹侍應成日撩Michael玩...同講野...架佬講日文...Michael講BB話...講下講下Michael仲跟個架佬講日文...架下架下...

 

Photobucket

 

埋單前...有甜品食呀...

 

最後埋單...14700 x 3 + 7350 = 51450丹 我係最高位$7.5對換...為起上黎呢餐...要 HK$3858...平均9百幾蚊1位...只要好食就係食得值...

 

...Day 1 完...

 

...待續...

arrow
arrow
    全站熱搜

    比高樂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()