...Day 2 新宿--東京迪士尼--湯巡萬華鄉...

 

Photobucket

 

第二日...已經第二日了...一早起身開著個高清睇下天氣報告先...有個靚女報天氣...一睇就知係落雨...而且因為天氣小姐好細乳...

應該唔係好大雨...

Photobucket

 

補充返Day 1少少...六歌仙豪食之後...我同老婆留左michael俾老逗老母...我地二個人拍住拖咁係新宿一帶行街...夾公仔...呢隻龍珠crossover索柏我用左500丹就撞左出黎...係撞...唔係夾...因為而家日本d夾公仔機入面d公仔係人為擺放既...係要用個夾撞佢落去先得...不過撞完呢隻後因為貪心想撞過其他公仔...都花左3千丹...ON居...

 

Photobucket

 

望下個天...唉...冇哂心機...行程係set左呢日去迪士尼...本來可以唔去...不過...因為查過幽靈公館會係呢日之後關閉進行改裝工程...所以呢日去...雖然以前玩過...但係因為香港冇...想再玩過便去吧...

 

Photobucket

 

唔理啦...準時7點到樓下食早餐...

 

Photobucket

 

酒店早餐通常都係果d自助餐...而我多數都係食得好簡單...呢幾樣野...再加多件麵包...我好足夠了...啊...食完早餐8:00...各人去完廁所...8:30出發...

 

Photobucket

 

今日既行軍策略係...我揹michael物資...因為天雨關係...仲有搭電車係新宿同東京站都會好鬼迫...架BB車都係唔出了...由老虎揹住michael出發會安全d...

 

Photobucket

 

自由行去迪士尼...其實好簡單...好多人都識去...由我住果間酒店出發去新宿站都只不過係行5分鐘路程...近爆...

 

新宿站---東京---舞濱

 

Photobucket

 

由新宿站搭JR中央快線(7...8...御茶之水...東京方面)去東京

 

呢次係第一次搭日本電車...入到車站...因為係早上上班時間...人來人往...成個車站都係人海...真係有d驚...落到月台仲驚...因為d月台好窄...d日本人又守秩序真係拉龍排隊...排係佢地後面已經係足以俾人撞一撞便掉落另一邊月台咁滯...有車到...就迫入去了...

 

Photobucket

 

日本電車上每度門都有LCD mon...high過香港好多...仲有最好既就係發車及到達時間夠準...包你車程時間唔會錯...

 

途經四谷...御茶之水...神田...再到東京...

 

Photobucket

 

 

9:00到左東京站就落車...又係好多人...同新宿一鬼樣迫爆既車站...

Photobucket

 

到左東京跟住指示牌行...京葉線武藏野線去舞濱...行去京葉線足足行左15分鐘...鬼Q咁遠...

 

Photobucket

 

10:00到左無賓周站...

 

Photobucket

 

出左站就會見到迪士尼...其實落梗雨粉了...好討厭...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

買完飛入場...呢個東京迪士尼...99年同2000年都黎過了...今年25週年了...依然冇變...

 

Photobucket

 

仲以為落雨會冇咁多人黎啦...點知...多人到爆...好鬼多人...

 

Photobucket

 

香港迪士尼michael去得多...東京呢個第一次黎梗係要影一影相啦...呢個城堡靚好多...記得2000年果時個城堡係可以上去玩武士屠龍救睡公主...

不過而家已經唔可以上去了...取消左呢個遊戲了...

Photobucket

 

當攝影師...好難得先有得上鏡...趁呢個時間冇雨...影返張先...

 

...續...

 

Photobucket

 

第一樣梗係要去久違了的幽靈公館...

 

Photobucket

 

唉...突然又落起雨上黎...仲要好多人排隊...因為太多人了...fastpass都一早派哂...一路排...michael一路都玩得好開心...

 

Photobucket

 

排左成個幾鐘了...終於入去啦...點知一行入門口...黑蚊蚊d燈斬斬下...Michael好似知道唔方好野咁...係度喊...唔肯入...喊到好嘈話驚驚...於是老虎跟工作人員講要出返去...就係咁老虎同michael退出左...得返我...老逗同老母入左去玩...出到黎michael仲驚梗...死攬實老虎...為左等佢冇咁驚...所以同左michael去玩旋轉木馬...之後係時候食野...去左明日世界食漢堡包...

 

Photobucket

 

食完野坐左一陣避下雨...我記得2000年黎既時候...winnie pooh係剛起好...但未入得去玩...今次黎當然要入去玩下...所以去左排winnie pooh...排左個半鐘...入到去...果然...東京呢個好玩過香港果個winnie pooh 10倍...

 

可能東京呢個都黎過兩次

...香港迪士尼去得太多...真係唔係咁大興趣...加上又落雨...更加冇癮...

Photobucket

 

似乎Michael 唔多like呢隻野...

 

Photobucket

 

呢隻都唔like...

 

Photobucket

 

趁冇雨...狂影相呀...

 

Photobucket

 

呢張係2000年...拍梗拖時影既...

 

Photobucket

 

估唔到8年後既...2008年中間多左件...呵呵...

 

Photobucket

 

下午茶...係toon town食奶...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

係呢度喇...

 

Photobucket

 

係Good time cafe 買既午餐盒...有米奇...米尼...唐老鴨餐盒...不過...得史迪仔係最靚...而其他餐盒設計係好肉酸...史迪仔係貴d...

 

Photobucket

 

又係漢堡包...薯條...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

我個仔實在太靚仔了...

 

因為...唔係太有mood逗留係迪士尼...所以決定左下午5:00走人...唉...臨走仲要落大雨...把鬼...

 

Photobucket

 

話左跟我去旅行會辛苦...亦會享受...排左成日隊好累了...當然要向下一站進發...消除疲勞啦...去浸溫泉...只要搭JR...唔好向東京方面去...即係舞濱站再過多一個站...新浦安...

 

一般香港人都會跟住d天書...多數去台場果邊既大江戶溫泉物語...但係果度...係有好多遊客去既...人太多...而且我上網查過佢既資料係冇可穿泳衣既男女共浴區同母子湯...而湯巡萬華鄉就偏d...冇乜人識...少d人...做本土人生意...而且除左有各種露天溫泉...另有泳衣男女共浴...最重要係有母子溫泉...連michael bb仔都可以同媽咪一齊浸既母子湯...加上近迪士尼...所以我選左湯巡萬華鄉...

 

 

 

資料話我知...去到新浦安站...有免費巴士接送...只要一出JR站向住大馬路...過一條斑馬線...見到郵筒就係...十足藏寶圖...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

17:20出左站...

 

Photobucket

 

只係行左5分鐘...便見到個郵筒...究竟...係唔係架...等左一陣...有兩個西裝友...一男一女...企左係郵筒前面...又唔係寄信...

 

Photobucket

 

啊...果然...時間準過你阿媽d姨媽黎...17:28一架印住湯巡萬華鄉既巴士黎到打開車門...兩個西裝友同我地一家即刻上車...車上既時計一跳到17:30..司機便關門開車...呢d未係我之前所講既日本文通文化囉...準時開車...香港d交通永遠都追唔上...車程只不過是10分鐘...原途經過好多住宅...同大酒店...但係條街係冇人...相信新浦安呢度係一d新開發既住宅區...到左湯巡萬華鄉...個天灰灰落梗雨...本來想落車影下正門係點...可惜落雨...唔想整濕部相機...仲唔拿拿聲走入去咩...

 

Photobucket

 

門口楝住個牌...公仔人與狗不得進入...哈哈...中間幅圖就係我所講湯巡萬華鄉既特別之處...專for母子既母子湯...

 

Photobucket

 

入口...先除鞋...將鞋放在右手面既locker...再到中間同個日本肥妹講...幾個人...個肥妹一論咀係咁問我地野...我都唔知佢想點...之後佢拿左兩張紙...一張係韓文及日文字...一張係中文及日文對照...我梗係睇中文啦...根住佢又指住解釋母子湯...乜乜差差...我心諗...(妖...肥妹...我一早知啦...不要煩我啦...你又唔係靚...)

 

俾個肥妹滾攪左我一輪之後...佢俾左我地每人一個有Bar code同locker 號碼既手環我地入去...

 

Photobucket

 

赤住腳係大堂既他他米上行走...好舒服...

 

呢度係俾錢既...係當你浸完溫泉...係入面食完野...買完野...所有脹目都係o都過你既Bar code手環既...最後就係呢個付款處俾錢喇...

 

Photobucket

 

入面環境都唔錯...

 

Photobucket

 

入到去...將手環交給呢個櫃台既職員...佢會俾個牌你揀浴衣款式...揀左之後...便送上一套浴衣同毛巾俾你...連Michael都有架...跟住...個女仔...又隊個牌埋黎話...登記一下使用母子湯既使用時間喎...攪掂就即刻入去啦...

 

...

 

 

 

入面既溫泉係分兩part...1part係男女分開既湯...而男女各自再分為內湯同露天湯...2part係露天既男女共浴不過要穿泳衣即係水著既湯仲有足湯...一入到去係換衫既locker...再入去室內既內堂...內堂有一小部份係沖身用...另一邊有幾個湯...蒸氣室同桑拿室...先沖個靚涼...嘩...入面提供既沖涼用品...有普通既...亦都有日本近年興既...木碳系列...全部洗頭水沖涼液都係黑蚊蚊...呵...呵...好似查d墨汁上身咁呀...捽多兩捽起哂泡呀...跟住沖完涼...忍唔住...赤條條...條條fing咁跳入個寫住健膚瘦身既湯...再跳入一個藥用風呂...浸完內湯...我梗係要享受下...向住大自然赤裸既滋味啦...

 

呵呵...我的鳥兒終於回歸大自然了...

 

...左搖右擺...呵呵呵...

 

跳入去幾個湯浸...最後浸一個血紅色既コラーゲン風呂...

 

唔知係唔係回歸大自然既關係...我一路浸一路幻想住同d日本妹一齊浸...好爽啊...

 

因為入面唔可以影相既...入面係點...可以到湯巡萬華鄉既網頁

 

http://www.yumegurimangekyo.com/top.html

 

差唔多了...敝...入去之前唔記得左約好幾點浸完...仲有...本來係講過下一齊到水著湯浸...但係唔知佢地有冇去...於是我便走到水著湯睇睇...去到水著湯果邊...果然好靚...原林山石...最靚係...見到幾個架妹穿水著...仲要係白色...粉紅色...既三點式係度玩潑水...我望住這幾個不知是否患了巨乳症的架妹...扮哂搵人...(我事實係搵人喎)...我好想跳落水玩埋一份啊...不過...因為開始天黑...又真係見唔到...老虎同老母...所以望多幾眼果幾個架妹...便同老逗換浴衣走到大堂...跟住等左一陣...又驚佢地唔知會唔會走左去水著湯搵我地...於是我索性留個message俾個女職員叫佢入去女湯通知佢地...點知...唉...個職員表達唔到...而且佢兩個又唔用腦諗下佢想表達d乜...於是佢地就換好哂自己d衫出黎...我其實係想一場黎到...大家一齊換好和服係呢個地方食晚飯...影下相既...點知佢地換好哂衫...

 

Photobucket

 

得我同老逗係穿浴衣...

 

...

 

Photobucket

 

由於唔係for遊客為主所以好少人...

 

入面大多是日本人...地方特別乾淨...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

我地係入面既商店買左d土產同紀念品後...大家浸完溫泉都覺得好舒服...不過就開始肚餓了...經過商量後...決定先返新宿...搵地方食飯...返到新宿都8點半了...真係好鬼肚餓了...個個叫哂救命...原先我set好左去歌舞技町既金太郎食刺身飯既...但個個都埋怨話行得遠...老逗仲衰...話求其食一間...而我因為性格不摟都係出得黎唔係好野唔去食...我寧願改變攻略都唔會食垃圾...於是我迫左佢地跟我去近近地既鰻魚專門店登亭食出名既鰻魚飯...可惜...行到去門口寫住今日鰻魚定食賣哂...提早閉店...

 

果刻...我感到身邊果幾個餓得要食人既野人充滿殺人既烈火...怨聲載道...又有人話求其入一間啦...

 

我唔制...我一定要食好野...跟住...便帶佢地去位於新宿站對面既高島屋百貨公司既12...13樓...上面有好多間食店...出名既有吉列豬扒既和幸同名代兩間名店...而經過我之前在網上搵料...和幸係一般香港人去既...而且之前菜欄在電視介紹過一間食吉豬係好特別既...雖然冇提店名...但係食既方法同塊吉豬滴油不沾唔油膩係一樣...相信就係名代了...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

豚肉定食...有分半肥瘦同瘦豚可供選擇...認真週到...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

同和幸唔同既係...佢會俾一碟芝麻你自己磨...

 

Photobucket

 

一路磨d芝麻會散發出好香既芝麻味...磨到粉碎...

 

Photobucket

 

...桌上有豬排醬、辣豬排醬、柚子醬供客人選擇

 

Photobucket

 

好正...塊扒真係冇油架...我揀左半肥瘦豚肉定食...咬一口...嘩...由於脂肪分佈平均...咬落去...肉質柔軟...脆粉非常鬆脆...更唔會刮算你個口...絕對唔係香港大x樂果d柴皮硬塊吉烈豬...

 

正爆...食落中唔油膩...唔渴喉...唔漏口...什麼是入口即溶...平時食炸野一定食到好漏...食呢係絕對唔會...好食到爆炸...仲有哥慳(白飯)任裝...而飯中更加入意米...阿媽話加入意米作用係清熱氣而豚肉隔離既椰菜絲都係清熱氣既...啊...令人回味無窮啊...

 

Photobucket

 

老虎同老母就食呢個全長有成17cm咁長既海老并豚肉...正...

 

下次再黎日本...一定要再食過...

 

...Day 2...完...

 

...(待續)...

arrow
arrow
    全站熱搜

    比高樂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()