close

Day 4...築地-->三鷹美術館-->吉祥寺-->上野-->新宿...

 

好耐冇寫過了...除左因為近大半年太累之外...因為好多人都轉左上face book...自己都上埋一份...攪到連寫左幾年blog既習慣都冇埋...大家都唔再寫blog...所以我既日本遊記都停埋...不過...我寫遊記都係為左紀錄返自己既旅遊日誌...希望日後有機會再去時...有所改善...而家再寫返係因為近來真係好想去旅行...但...我知道有排都唔洗去...因為...1...多左Michele...2...Michael九月返學了...到時要就o岩時間先可以去...3...一家人再去時...機票要買多兩張...$$$$好和味....加上日圓高水...只係最後呢個理由...已經令我卻步了...

 

......

 

Day 4...築地

 

28/8...晨鬼咁早5:00起身...出發去築地...雖然係5:00但日本好早就天光了...5:45分出酒店門口...去築地魚市場既方法好簡單...只要搭都營地下鐵既...大江戶線...向...六本木...大門方面月台...

 

Photobucket

 

最方便既係...我地住既酒店樓下正門...有一個都營地下鐵站...入口只係得一部升降機...o岩哂Michael架嬰兒車進入...

 

Photobucket

 

...築地市場...每人盛惠260丹...

 

Photobucket

 

...都營大江戶線...

 

Photobucket

 

咁鬼早...個個都牛牛地...

 

Photobucket

 

六本木...大門方面

 

Photobucket

 

圓圈個數字20代表左...去築地只須20分鐘...

 

Photobucket

 

...05:53落到月台...

 

Photobucket

 

新宿下一個站係代代木...準時...06:02有車...

 

Photobucket

 

...全車d人都訓哂覺...

 

一個有好耐歷史既魚市場...由於市場內既競投活動不設遊客進入...所以冇得入內參觀...所以入市場主要目的都係去食出名既新鮮魚生...而且築地呢個地方一定要黎既原因係...幾年後會俾日本政府拆卸重建...而新既魚市場亦會搬去第二度...相信呢個歷史悠久咁有特色既地方唔會再有...所以今次點都要黎築地一次...其實本來最想入築地市場內睇日本人既魚市場拍賣情況...因為聽聞係好得意...除左打手勢競投之外...仲會用猜包剪鎚作為競爭方式...好可惜...因為早幾年太多旅客進入參觀...影響工人運作...變得遊人止步了...所以唯有入去行下食下算了...反正如果真的可以入內...相信都係只有我同老逗會再D早起身去...

 

Photobucket

 

06:30到左築地市場站...向住A1築地市場方面出口...

Photobucket

 

去到市場外圍...已經好多工人好忙碌咁工作...

 

Photobucket

 

車來車往...除左有一陣陣汽油味...仲有魚腥味...

 

Photobucket

 

行呢度真係要好小心...因為地面濕滑...仲有好多電單車...唧車...搬貨既車...行來行去...老實講真係幾混亂下...作為遊客都覺得自己阻住人地做野...都係直接D去傳聞 I Chi Ban最好食既壽司店...壽司大營業時間係早上05:00到12:00...只係開朝早咋...所以一定要早到呀...

 

Photobucket

 

06:35...壽司大...排街症...

 

呢度排隊方式唔係拉龍咁...一個跟住前面果個既...而係面向店鋪咁打橫咁排隊...所以我地前面果個係戴帽睇梗書果條荗李...而唔係我老逗前面綠衫果條佬...

 

...好喇...重要時刻來臨了...

 

07:00時間...戴帽條荗李入左去了...我地終於都排到門口了...只差一步...美味既魚生將會游入個口度喇...入去之前...係度門上面貼左個餐牌...呢度只係賣套餐...唔做散叫...即係入去既人最少要幫襯一個餐...而呢個餐牌貼係門口...係希望客人選定心水先入去...

 

Photobucket

 

1...Jyou(standard)7件設定左既壽司...甜蛋...麵豉湯...2100丹...

 

2...Toku Jyou(premium)8件設定左既壽司...甜蛋...麵豉湯...3150丹...

 

3...Omakase(trust the chef)即係廚師心水...由廚師即興發板...即新鮮靚野...10件+1件自選(可重複或任點未食過既...)...甜蛋...麵豉湯...3670丹...

 

記住黎得呢度咪失禮人...因為店舖規定...唔可以兩個人Share一個餐...要一人一個餐架...咪肉肉酸酸呀...

 

Photobucket

 

係門口望入去...間鋪最多坐十幾個人...而師父只有三個...

 

07:10...終於入去了...

 

Photobucket

 

...一坐下...一個OBaSan(餓爸山)老婦便奉上熱茶...

 

Photobucket

 

...我地坐正係門口位...

 

Photobucket

 

...新鮮到冇人有...

 

Photobucket

 

黎到出名既壽司大...我點可以唔食個痛快...我同老逗梗係選廚師心水啦...而老婆同阿媽...因為話晨早流流食唔落飯喎...咁又係既...7點咁早食壽司...我都係第一次...於是佢地兩個都只係選左食standard...而Michael~訓左了...

 

Photobucket

 

...而今天要為我地煮理既師父就係呢位哥哥仔...木村慎梧喇...

 

嘻...呢個名係我作俾佢既...我根本唔知佢叫乜春...

 

Photobucket

 

木村師父一直都保持笑容同幽默...先問我地邊度黎...我地話佢聽Hong Kong...佢即刻講d唔正既廣東話同我地打招呼...講笑...例如...佢每做一件壽事放到我地面前都會講件壽司係咩魚...雖然佢講得唔正...但佢都會搭多句...新鮮...好味...

 

Photobucket

 

係我食梗野既同時佢做壽司俾我隔離果對情侶時...木村師父竟然同佢地講韓文...嘩...佩服...做生意做到咁...佩服...佢自己已經好忙...隻手唔停...佢仲唔會令到客人只係顧住食...自己顧住做...仲攪氣氛...真係佩服...

 

Photobucket

 

超正入口即溶既ToRo...

 

Photobucket

 

...帶子...

 

Photobucket

 

...廚師心水唔知乜魚...

 

Photobucket

 

...新鮮到仲識郁既...

 

Photobucket

 

...爆漿三文魚子...

 

Photobucket

 

...廚師心水唔知乜魚...

 

Photobucket

 

...廚師心水唔知乜魚...

 

Photobucket

 

...超甜海膽...

 

Photobucket

 

...鰻魚(影隔離既...因為自己掛住食唔記得影...)...

 

Photobucket

 

最後自選...重點肥ToRo...正...

 

Photobucket

 

...cheap野...個個餐都有既下欄野...

 

因為實在太好食...每次木村師父一放壽司在我面前...我都急不及待咁放左入口...連影相都忘記了...所以都影唔齊d壽司...證明我功力仲未夠...忍唔到把口...之後...餓爸山奉上熱熱又大大的甜蛋...同麵豉湯...啊~...滿足哂...之後餓爸山梗係奉上最後的東西...單據啦...

 

最後...我地既主廚親切咁向我地送上一句廣東話...

 

(...多謝哂...下次見...)

 

...真係好得囉...壽司除左好食之外...

 

呢個師父真係可以用一個字去形容...

 

...爆...

 

Photobucket

 

嘆完一個早餐...梗係行下街市...

 

Photobucket

 

...有d似牛頭角下村d雜貨鋪...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

...拖鞋同木屐...唔知有冇白飯魚同功夫鞋賣呢...

 

Photobucket

 

...睇到門口個sale man戴住個口罩...擺明d刀係賣俾d賊架啦...

 

Photobucket

 

...場內市場...好街市...

 

Photobucket

 

...08:30...行完場內市場...行埋場外市場...

 

Photobucket

 

場外市場...食市好多...但因為剛剛食飽左...唔會對條食街有興趣...加上有人話...搵個地方俾Michael 飲奶...最近最方便既...梗係M記...

 

Photobucket

 

...點知Michael一d奶都唔肯飲...

 

Photobucket

 

...佢阿媽仲迫佢飲...

 

Photobucket

 

...淨係同Michael抖纏飲奶呢個問題都攪左半粒鐘...Michael係唔飲就唔飲...但係佢阿媽驚佢肚餓...係都要迫佢飲...唉...我真係好唔耐煩...因為咁樣會阻礙左我既行程...佢阿媽越火...我就越興...最後我都係出左聲叫走啦...佢唔飲就由得佢啦...不如返酒店食早餐啦...果度有白粥...到時俾d粥Michael食囉...橫掂去下個地方都要返新宿搭JR...

 

於是就搭返都營地下鐵既大江戶線向新宿方面走喇...

 

...續...

arrow
arrow
    全站熱搜

    比高樂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()