上一Part講到...我地幾經轉折先去到...麵包超人館...原來...係一個硬膠既世界...大人既我地只係覺得...呢度...好呃錢好呃時間...但係一場黎到...即管睇下會唔會發現驚喜...

 

黎到第二層...有個好似幼稚園既課室...

 

Photobucket

 

成班架妹...得呢個叫做靚d...同Michael做同學仔...

 

Photobucket

 

呢度有排椅...唔好以為係排排坐有得食粉果呀...

 

而係要d小朋友對住隻...豚肉妹(即係豬妹)...聽隻豚肉妹講故仔...

 

Photobucket

 

Michael都唔知隻豬係度講梗咩野話...所以一d都唔專心上堂...

 

Photobucket

 

於是走左堂...去搶住玩個架妹...

 

...既玩具...

 

Photobucket

 

雖然呢度冇自己喜愛既Thomas火車...

 

不過...唔理咁多...個款似都照殺可也...

 

Photobucket

 

玩到當左自己屋企...扒響度...

 

Photobucket

 

玩到邊都係呢架電車...正一電車男...

 

Photobucket

 

係度做咩呢...就係豬妹同細路仔跳舞時間...

 

 

跟住...係隻豬妹拍手...俾小朋友跳舞...不過...得兩條友參與...

 

Photobucket

 

跟住再落一層時...會有個小心PK既牌...

 

Photobucket

 

最底一層係...有d麵包超人既人頭俾小朋友玩...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

就係咁呢個所謂硬膠超人本館...呃左好多大人既錢...同小人既心...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

為起上黎成60幾蚊...食兩個菜肉包...

 

你當我傻架...得個樣...我梗係唔會幫襯啦...

 

Photobucket

 

呢d真係佢既fans先識欣賞喇...屎片...

 

最後...我地係入面d玩具店度買左d玩具同衫仔...便離開了...

 

逗留時間只係2小時...

 

因為之前應承左老婆...會帶佢去附近既一間買bb衫既專門店西松屋掃貨...所以一早上網搵好資料同地圖...

 

Photobucket

 

好無奈...我開頭以為好容易搵...點知一行出麵包超人館門口...望下地圖同周圍環境...靠上面呢張咁既野...根本係唔知自己係邊...左望右望...條街冇人...想問人...問條毛咩...企左係度抓爆頭...行到一個起梗大廈既地盤...o岩o岩有幾個拿住圖則既建築師指點梗d工人做野...諗一諗...建築師應該知道附近既環境同店舖...於是我走過去問路...點問...?

 

...寫...西松屋...3個字...然後講...どこですが?

 

跟住...呢幾個建築師係度...你問佢...佢問佢...將我張地圖左轉右轉...好似連地圖都唔識睇咁...

 

我心諗...唔係阿...化...?...

 

佢地係度研究左一輪...都唔知咁...跟住...佢地問左個指揮泥頭車出入個阿伯...

 

阿伯一指個方向...答:...あれ..(呀呢)...

 

我指住果個方向確定咁問...あれ..(呀呢)...

 

阿伯話...そ...そ...そ...(梳...梳...梳...)

 

...於是便向住果個方向行...

 

條~...原來係...麵包超人館後面...真係on q...

 

Photobucket

 

西松屋出名賣既係...招牌上所寫既baby用品同孩子服裝...

 

Photobucket

 

係一間大型既童裝店...不過多數開係d偏僻地區...

 

Photobucket

 

入面既衫大多比出面賣既平...因為西松屋係生產同批發...

 

Photobucket

 

老婆同老母...掃到唔停得手...

 

Photobucket

 

佢地簡直...當自己係超級市場掃貨一樣...當然有d係俾bb既...有d係老婆放上網賣既...呢度不失為一個入平貨既好地方...不過可惜...唔可以真係入太多貨...因為冇手拿回去了...

 

13:30...掃完貨...連Michael架bb車都做左運貨的車仔了...大家都肚餓了...

 

身邊既人又開始...嘈嘈閉話..."求其入一間店食野算啦..."

 

由於我一早在行程安排左...去位於與高島町一站之隔的櫻木町站附近的酷稱全日本排第三名的拉麵店...一蘭拉麵食午餐...同我去旅行...我係唔會屈就既...

 

...加上由於本人覺得...時間都去到13:30了...時間上已延誤了...食埋拉麵...再去八景島既機會都好渺茫...想到這裡真係有少少玩脾氣...明明係可以搭一個站地鐵...我偏偏唔搭...係都要大家一齊行去目的地...

 

一早說了啦...橫濱冇乜野睇架...行呀...行...

 

連我都覺得累了...PK...估唔到一個站係咁遠...今次鬥氣捉蟲添...

 

其實一蘭...我同老婆唔係第一次食了...記得4年前去九州時都食過...因為真係好好食...所以今次專程安排帶老逗老母黎食...雖然我一向都知道佢兩個唔like日本既拉麵...不過...一蘭既特式同生意手法係同一般拉麵店唔同...而且真係好好味...所以先安排黎呢度...

 

Photobucket

 

14:30終於行到去櫻木町附近既一蘭...

 

入去前...先在售票機買票...跟住入去睇下門口個電子板有冇吉位...有就入去...入到去坐位好似考試位咁...一格格...

 

Photobucket

 

考試位上有一份問卷同鉛筆...只要客人在問卷上填上你所選既答案...例如...湯既濃淡...多少蔥...一些依照自己口味既問題...按下叮叮...交俾個店員...

 

Photobucket

 

之後店員便會送上適合你口味既...全日本第三位...

 

傳說中既考試拉麵了...

 

d湯先係最好味...我一滴都不留咁飲哂...

 

Photobucket

 

食完一蘭都成15:30了...阿媽頂唔順成日話累...之後...計算過時間...如果呢個時間再坐車入去新杉田轉車去八景島都要成個鐘16:30先到...而八景島既水族館係收18:00...如果入到去得果個半鐘頭...真係時間唔多夠...所以最後決定唔去了...返新宿食飯早d休息好過...

 

返到新宿都成6點幾...我安排左要去食夢幻般的剌身飯...因為記得8年前黎新宿...同女朋友(老婆)有一晚...亂打亂撞入左一家食魚生飯既店...已經忘記左間野係咩...只係記得大大件既ToRo係大碗飯上...所以呢次黎新宿前...查左資料誓要食到剌身飯為止...

 

好可惜阿媽話佢唔想食生野...係都要食鰻魚飯...OK...鰻魚飯都係我安排好既其中之一...唯有...我先帶阿媽去鰻魚飯店...等佢食飽...我地先再去食刺身飯啦...

 

Photobucket

 

等阿媽食飯其間...約好左係街口呢間機鋪等...

 

Photobucket

 

有人未夠16歲唔俾入呀...俾個職員拘趕呀...

 

Photobucket

 

唔俾玩...又唔俾入...唯有撩下睇下有冇奇蹟(錢)出現啦...

 

Photobucket

 

冇入錢會唔會...有奇蹟咁郁呢...

 

Photobucket

 

優良店...係咩呢...係幫人叫雞既店...

 

Photobucket

 

就係呢間...出名既金太郎井...

 

點解出名...因為佢係魚市場批發商之一...做批發當然會把最靚最新鮮既貨供應俾自己既店舖使用啦...

 

Photobucket

 

三式刺身飯...ToRo+大大粒魚子+海膽...

 

嘩...唔係食物景品...絕對係新鮮咁程現眼前...

 

肥大肉厚既ToRo...一粒粒咬落去啪啪聲既魚子...

 

仲有好食個蟹黃蟹膏既海膽...

 

知唔知咩野叫好食到...PK呀~~~~~~~

 

Photobucket

 

呢碗就係傳說中...令人感動到流眼淚既海膽飯喇...

 

好正呀...正過...性興奮呀...

 

為起港幣一舊水...換來無比既性興奮...你話幾抵呢...

 

連我老逗都讚好食...

 

之後...我同老婆都頂唔順再叫多碗三式飯...

 

一人一半...食到個肚爆呀...

 

Photobucket

 

跟住...我同老婆行下街...經過呢間野...

 

Photobucket

 

呵...好正喎...買...

 

Photobucket

 

好似首飾盒咁...

 

Photobucket

 

唔係雪米糍...係雪~草餅...

 

入面當然唔係紅豆味啦...係一D唔同味既cream...有朱古力味...草莓味之類...你話好好味...又唔係...只係覺得一般...

 

Photobucket

 

Thomas Fans...晚晚嘈住要睇Thomas...好彩帶左隻DVD...

 

Photobucket

 

上腦...

 

Photobucket

 

今日既收鑊...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

...Day3...完

arrow
arrow
    全站熱搜

    比高樂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()