...日本大阪,東京6天之旅行2010...

...Day2...

...ユニバーサル・スタジオ(UNIVERSAL STUDIOS)...PART 1...

DAY 2...呢日去既係我同老婆HONEY MOON果時去過既...日本環球影城...如果要與廸廸尼比較...我較為喜歡USJ...或者廸廸尼都係O岩細路仔多D...USJ玩果D剌激D同正好多...不過講場地...呢度係美國風味重D...大多係影城怖置...唔係太多靚境...而玩既多數係室內...機動性加官能上既遊戲...由於大部份係室內遊戲拍攝唔到入面既情況...所以影相唔可以同廸廸尼既兒童世界相比...

...沒有怪物存在的2004年...(蜜月旅行)...

...

2010 18/10

清晨0515...日本巳經出太陽了...22樓可以望到日出...天氣晴朗...氣溫21度...

...

每朝...最早起身的人都會係我...因為只要我攪掂哂...便輪到老婆同外母...跟住就係班大帝了...

連D大帝都攪掂埋...便可準備到酒店餐廳食早餐...

今日很好...MICHAEL退左燒了...

而呢間GRANVIA HOTEL...你入房時會見到...每張床上面係有一張咭放係度...

係咩黎既呢...?

地球+樹葉...(一睇就估到係環保訊息啦...)


Photobucket

最低果幾行寫住...リネン類の交換をご希望のお客樣へ

係咩意思呢...リネン即係Linen布類(如被單床單)...

綠色成句=希望換床單既撚樣(唔環保未即係撚樣囉...)

下面有2行細字寫住...

1...想換新床單時...請放呢張咭係床上...

2...要換浴衣...毛巾之類...請放入浴缸內...

唔識日文唔緊要...反轉張咭後面係英文版...我都係睇英文版架咋...HAHAHA...

其實係酒店每日你出門後入黎執房...睇下你想唔想環保啫...

...環保下啦...床單都係訓左一晚啫...

...

 

Photobucket Photobucket

19樓係酒店餐廳...有多間不同既餐廳...不過...咁早得呢一間開...

0700...先入席...好啦...我地幾個一入去...個Waiter收我3張早餐劵時...問我...MICHAEL幾歲...我話UNDER 4 歲...佢就話...OVER 3歲要俾錢...屌...呢間酒店係唔係咁呀...計到咁足...一個細路食唔得多野都要俾錢...唉費很事煩...咁就盛惠690丹...


Photobucket

我既早餐...-_-!!!...

Photobucket

呢個人又唔食野了...


Photobucket Photobucket

衰仔...690丹架...淨係食碗白粥...

Photobucket Photobucket


...

去USJ好容易...廿零分鐘就到

只要搭JR大阪環狀線(深粉紅色線)...由大阪向西九条方面...轉JRゆめ咲線(櫻島線)...去ユニバーサルシティ(Univercity)站...

Photobucket

0800返工時間...大阪站人來人往...大堂同月台都好多好多人...多到你有恐懼症果種...

大阪環狀線係一條循環線...選一條最近目的地既方向搭就可以了...

唔理咁多...迫左入車先...

...

Photobucket

搭3個站到左西九条...行過對面月台...見到呢款花呢碌既車就上...就冇死錯人喇...


Photobucket

滑翔機型設計既車站...

Photobucket

到左...ユニバーサルシティ站...


Photobucket


 Photobucket

出站後...向住美國味好重既街道行...只有一條路直...

Photobucket


Photobucket

係咁依...影張到此一遊啦...


Photobucket

外母突然向我致敬...

(我開始覺得...原來拍攝人物係好難捉摸既...尤其係人物突如其來既怪動作...-_-;...汗...)

Photobucket

請D怪人行開...唔好阻住個境景..HAHA...

Photobucket

必影地標...

唔好以為呢張相易影呀...要D人企係度...

等到個地球中間個UNIVERSAL個字轉過黎先按快門架...

淨係要我個仔唔好郁...同埋唔好做怪動作...巳經係一個考驗拍攝者既耐性及專業既一環了...(笑)

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

0900先開門...0830要排好隊喇...

都唔知咩樹幹...咁多學生...

...

USJ...營業時間不定...要上網CHECK...呢日開0900-2000

USJ入場劵...大人6100丹...

咁O岩做梗優惠...

1個人6100丹...2個人11000丹...

3個人15900丹...4個人20000丹...

...我地3個大人15900丹...2個小人(FREE)...賺左了...

而USJ都係有好似廸廸尼既FAST PASS(快証)既...不過唔係免費架...佢地叫EXPRESS PASS...要錢買架...

唔想排隊...俾錢囉...由細到大老師都教...時間就係金錢...有錢咩都買到...

之前都有考慮過買架...不過...今日我見唔係認真多人...所以唔買了...

...

Photobucket

因為最新既遊戲永遠都要排上40分鐘或1個鐘頭以上架...所以排隊時要睇定地圖...諗定策略...一開閘便衝去玩左先...

而我既計劃係...由我推阿女架烈火戰車一起衝去玩...今年3月先開既最新遊戲...SPACE FANTASY THE RIDE 太空夢幻列車...

其他可以慢慢玩...


 

Photobucket Photobucket


開閘~!!!...SEE...個個都跑狗咁跑架...

Photobucket

到左...space fantasy the ride...係玩咩既呢...?

一早係出發前上過網check過...官網中有段影片介紹...係播放住入面好靘...好多星星同銀河...d人係度可以用手觸摸d星星...而且官網中有d細路仔玩得好開心既相片...相信michael入去一定會好開心架喇...而入去前michael要先量度高度...只要102cm高都可以由大人陪同下進入...MICHAEL 通過左身高測試...蓋上豬印係隻手度...証明佢係PASS...

...

入去前...放下所有包包同攝影器材...入面係no photo架...不過...我身上袋左部IPHONE...haha...

只係排左10分鐘便行到呢度...01...02...03...我地入左02...一睇綠色怖景板就知係...玩之前...影張相先...

 

 

(攞起IPHONE影張相先...)咔嚓--

(俾工作人員話NO PHOTO...HAHA...失禮哂...)

黎到呢度d燈光好暗...Michael又開始驚喇...話唔入去...

我同Michael講...我地一齊坐SPACE SHIP上太空睇星星咯...

 ...

點知入到去睇完銀河仙子講癈話及與火星人接觸後...要坐上架肚臍餅飛碟...架肚臍餅有4個位...兩個前兩個後...背對背坐...我自己坐...老婆同阿仔坐...

當架肚臍餅一行前...便被鐵鍊拉上斜...無幾耐前面條路巳經係條落斜既路軌了...呢個時候我同背住我既老婆大叫左一聲:...

...瀨野~!!!...覽實佢...坐穩呀~!!!

...

星星好靚...銀河好靚...好剌激...好好玩...

不過...老婆話Michael...只係叫左一聲之後...就嚇到呆左了...再冇叫過了...

...

原來Space Fantasy係等於Space Mountain(廸廸尼太空山)...但入面既音響同銀河場景比廸廸尼太空山靚10倍...過山車剌激度當然係太空山既加強版...

因為架肚臍餅在衝上衝落時...會不停咁無定向旋轉...

 

 

space fantasy the ride官網...http://www.usj.co.jp/SFR/

官方影片...http://www.usj.co.jp/wondertv/popup.html?movieid=57

 

Photobucket Photobucket

出到黎梗係俾人鬧啦...嚇左個仔一鑊...

我同MICHAEL講...呢個係你既獎狀...巳經係一個太空人了...

盛惠1200丹...


Photobucket

SPACE FANTAY入面既外星人...

 

Photobucket Photobucket 

Photobucket

 
Photobucket


Photobucket Photobucket

受驚既小朋友俾人強迫扮火星人...攞住張所謂既獎狀影張相先...

Photobucket 

咩都冇玩過既妹妹

Photobucket

剛好遇上萬勝節...入面大部份都佈置成HALLOWEEN...

Photobucket

T2都係值得入既地方...


Photobucket

幾年前蜘蛛俠電影熱時o岩o岩新出...排成個幾兩個鐘入去玩...都覺得係超正...如今再玩都係覺得超正...

只有玩過既人先知道有幾正...SPIDERMAN是必玩遊戲之一...

    官方影片...http://www.usj.co.jp/wondertv/popup.html?movieid=2


 

Photobucket Photobucket

因為我讓老婆同外母先入去玩...我便留下來睇住兩隻怪...

Photobucket


呢個時候佢地兩個玩完出黎...先輪到我一個入去玩了...


Photobucket Photobucket

 Photobucket Photobucket

 Photobucket

Photobucket Photobucket

 


Photobucket Photobucket 

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

估唔到哩~!!!我係黑色蜘蛛俠黎架...

Photobucket Photobucket

四圍都有人幫遊客化妝扮鬼既攤檔...                                   突然有班學生妹經過...


Photobucket

MICHAEL要我買呢個玩具俾佢喎...我話得...不過要答應我兩個條件...

Photobucket

1...就係要戴住佢扮蜘蛛俠...俾我影相...

Photobucket Photobucket

2...就係戴住佢...扮暴龍大叫...俾我影相

(衰仔...平時又唔見佢咁聽話...)


Photobucket

蜘蛛俠回力球...太長...玩唔到...


Photobucket Photobucket


婆婆幫佢整短佢...                                                  呢度地方大就俾佢玩...係屋企玩就PK了...

Photobucket

拍呢張相片後...佢下一個動作竟然係...擲中左我下面呀...Shit~!!!!!!!!!

Photobucket

玩完蜘蛛俠...向前行...


Photobucket 

見到有班人圍住呢條友狗UP...

Photobucket

聽左條友狗UP左幾分鐘...見到有個大俠企左係度...

Photobucket

佢上左...想點呢...?

(咩叫...蛇盤山鷹愁澗...呢...真係唔多明支旗寫乜...?)


Photobucket Photobucket

小~...俾人水左...浪費時間睇日本仔玩變面...

走喇...唔睇喇...

Photobucket

行到呢度...外母話呢度個景靚...叫我同佢影張相...

我抓爆頭...???

笑住同老婆講:...呢度有幾靚呢...?

老婆話:...唉也...你未求其同佢嚓一張未算囉...

好啦...好啦...1...2...3...咔嚓...


Photobucket Photobucket

豬籮公園...以前玩過...其實今次都想同MICHAEL坐...不過因為佢巳經唔會再信我地呢對父母...加上呢個遊戲玩到最後係俾隻暴龍嚇到跌落瀑布既...都幾剌激下...驚外母接受唔到...所以決定唔玩了...

Photobucket Photobucket

呢個時候未開...所以未有人玩...又係必玩之作...不過...玩之前一定要買雨褸...


Photobucket

Photobucket Photobucket

見到呢個牌...就知道...係玩...登...登...登...登...登...登...

JAWS...

同樣...都係必玩之作...以前玩過...MICHAEL又話唔玩...唯有我留抵睇住MICHAEL...等老婆...MICHELE同外母玩啦...


Photobucket

我梗係隊長同個仔影合照啦...

呢度同你影相既工作人員會一邊同你拍...一邊係度大叫~!!!嘩~!!!

佢地每同人影一幅都大叫一次...都幾落力架...

嘩~!!!...

咁落力...抵俾1200丹...
Photobucket Photobucket

跟住同阿仔去買野食...食一樣好很正既野...每次去日本D樂園都會買黎食既...樂園油炸鬼チュリトス ¥420 (CHURROS...チュロス)

好多年前係東京廸廸尼同呢度食過既...一食難忘...好鬼好食...但香港廸廸尼冇得賣...正垃圾~!!!

因為每次食親都唔考究佢叫做咩...次次都係叫佢做油炸鬼就算...今次留意下...原來係叫做チュロス(CHURROS)...

其實係一條好長...卜卜脆好似油炸鬼既冬甩...表面上有糖粉...

以前食既多數係肉桂味或朱古力味...今次因為係HALLOWEEN既關係...有紫色提子味...好很正呀~!!!

MICHAEL都忍唔住放入口了...我食左兩條呀~!!!...

之後老婆玩完JAWS...又話要食...我又買多支黎食呀...我食左3條呀~!!!!

Photobucket

MICHELE好叻呀...唔驚大白鯊呀...


Photobucket

因為去親樂園最多的便是漢堡包薯條既快餐...於是搵左某西餐廳食扒餐...但要等位...等到我訓左20分鐘...之後把鬼火...走出去搵下有冇第二D野食...


Photobucket

搵到間食意粉同PIZZA既...


Photobucket Photobucket

外母又突然叫我幫佢影相...話要係影佢食野喎...(抓頭)

Photobucket

呢個人去旅行原來係為左訓覺...

Photobucket Photobucket


Photobucket 


Photobucket Photobucket


Photobucket Photobucket

起身食野啦...又俾人鬧了...                                                  最後都係婆婆攪掂個細路...

...DAY2 PART 1 (完)...

arrow
arrow
    全站熱搜

    比高樂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()