Day 3...橫濱麵包超人館...

 

 經過左禽日一天既活動...有人係度成日嘈嘈閉話好累...累死人...累到行唔到...仲係度問聽日Day3呢日可唔可以唔好咁早起身...總之...當你係我都覺得好煩...我講梗既係阿媽...成日話累...唉...算啦...好啦好啦...本來我set左話6:00起身7:00食早餐8:00出門口...而家遲1粒鐘啦...俾佢訓耐小小啦...本來1小時唔係咩野特別...而係...俾人嘈嘈閉...一路行街一路話累...真係好煩...攪到我心情都麻麻地...唔係嬲...係煩躁...

 

Photobucket

 

係...天氣...最咁多日最好既一日...不過...心情煩躁...

 

好啦...到8:00去樓下食早餐啦...一見到阿媽...

 

佢竟然同我講...唉~今朝晨咁早6:00鐘起左身...

 

我聽到...真係火都黎埋...又係佢話要訓晏d...而家就左佢...佢又冇訓...咁醒左未話我地知囉...我夠一早醒左攪梗個仔d野啦...真係俾佢攪到心情唔多老泥...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

有人又扭計了...

 

Photobucket

 

...9:00到左新宿站...去橫濱梗係要到車站既みどりの窓口買張一日來回既乘車票...只係1160丹...點解要買呢張野...因為橫濱好遠...要去麵包超人館同八景島...仲有下午都想搭車去第二度食一蘭拉麵...都要搭JR...既然都要轉咁多地方...一程車一個站最平都要300丹以上...一出一入會o契張...梗係買1160丹既橫濱一日乘車票平d...

 

Photobucket

 

票分兩張...下面果張係新宿--橫濱任何一個站…一出橫濱任何一個站便會食你飛...另外上面果張係橫濱--新宿...只要拿住呢張飛便可以係橫濱區所有JR站全日自由出入...但返去新宿時就會食左你張飛…

 

Photobucket

 

入到閘都係一樣...只有既係...人海...人海...人海...見到都怕怕...

 

出發...去橫濱咁遠...要搭最快最直接既...湘南新宿Line...橙色同藍色...寫住橫濱...大船...小田原...磯子...方面...

 

出發前...我再look一look自己張行程先...

 

係...冇錯...要去麵包超人館係先搭車到橫濱...跟住再轉車去...高島町站...

 

Photobucket

 

唉...望到個鐘都9:00...去到都10:00了...

 

個新宿站月台又係多人...多人到爆...架車到既時候車頭好似寫住係磯子...唔理啦...有車去橫濱便上...已經浪費左好多時間...

 

Photobucket

 

...架車真係開得好快...係咁加速...

 

Photobucket

 

...呢條友係訓得仲快...小孩子實在太幸福...話訓就訓...

 

Photobucket

 

...趁有時間...睇下自己既行程表...冇錯...係去橫濱...同睇下車上既路線圖...係喎...呢架車只係去到磯子便停...咁要麵包超人館係要係...新杉田落車......即係要係磯子落車...再上下一班車去新杉田...

 

Photobucket

 

...火車上賣好多廣告...

 

Photobucket

 

最動人既係呢d...

 

Photobucket

 

...坐到d人o牛哂...

 

Photobucket

 

到左磯子站便落車...再等下一班車去新杉田...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

到左喇...向麵包超人出發...

 

Photobucket

 

...又有人話要去廁所...有點煩人...

 

好啦...出閘啦...行左出去...睇下面麵包超人館張地圖點行啦...

 

...???...

 

咦...地圖上明明話左手邊有紅綠燈...前面有條火車軌...跟住就到麵包超人館啦...

 

但係站出面得條大馬路咋喎...

 

當我...睇真d自己既行程...車站附近d海報同街招...我簡直係晴天霹靂...仆街...

 

Photobucket

 

呢度係新杉田...唔係高島町...新杉田係我下一個要去既地方八景島...

 

我明明上車時講好左要係橫濱轉車去高島町架...攪咩呀...

 

係因為今朝既煩躁...定係俾鬼掩眼...我竟然心諗住去高島町而去錯左新杉田...有人係度開始嘈嘈嘈了...

 

好亂好亂...有d屎滾...當務之急有兩條路我揀...

 

1...既然都黎錯八景島條路...不如先去八景島...不過...去完八景島...怕麵包超人館關門...咁就miss左黎橫濱既目的...

 

2...搭返車返去高島町去麵包超人館...下午食完飯再去八景島...雖然會趕d...而且聽家姐話麵包超人館o岩細路仔去d...miss左唔係咁好...

 

在我猶豫左5秒之後...決定搭返車返去高島町去麵包超人館...相信Michael會玩得開心d...

 

Photobucket

 

 

 

於是...我地再搭返車去橫濱轉搭市營地下鐵去高島町...

 

Photobucket

 

攪下攪下...黎到都11:15分了...

 

高島町附近好荒蕪...除左一d好大陸既5...6層樓既住宅區外...仲有條生哂銹既鐵路天橋...人好少...沿途除左見到幾架車行過...人影都見唔到隻...真係唔好話唔識路呀...因為你唔會搵唔到人問路架...不過...可以放心...跟住自己幅地圖一定搵到麵包超人館...

 

Photobucket

 

係呢個死城...大約行左10分鐘啦...終於見到個貌似貨倉貨櫃既建築物...仲有個面包超人logo...隔離果條就係生銹鐵路天橋...

 

Photobucket

 

...好靜...

 

Photobucket

 

入去前...俾我感覺係...貨倉...樂園...

 

...續...

 

原來...我地入果個入口係橫門...唔係正門...不過...入去係唔洗俾錢既...因為呢度係專呃老逗老母錢既地方...細路仔入到黎梗係發哂癲...

 

你估Michael入到黎既...第一個反應係咩...?

 

Photobucket

 

答案係...我要...痾尿尿...

 

排隊入育嬰室...換片

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

入面好多人...d死o靚好鬼死嘈...

 

Photobucket

 

Michael...反應麻麻...

 

Photobucket

 

我終於有得出鏡了...

 

Photobucket

 

呢度係麵包超人館要俾錢入場既本館...大人入場費係1000丹...小人呢...都係1000丹...我唔明...分乜鬼大人小人呀...係唔係都收同一個價錢...都屈機既...

 

Photobucket

 

本館樓高3層...加埋地下呢層未4層囉...我地先搭lift上頂樓由上面玩落黎...lift口有隻豬包架妹做知客幫人按lift...把鬼...一d都唔吸引大人同小朋友...好心炒鬼左佢...Photobucket

 

 

 其實一直都知道...Michael既喜好唔係麵包超人...係Thomas火車...不過...我以為只要係細路o岩玩既地方...一定唔會錯...結果...呢次話左我知...Michael其實唔多受麵包超人呢套野...我勢估唔到Michael一出lift見到麵包超人並唔係俾麵包超人既卡通人物吸人...

 

而係要手指指...指住要搭lift lift...架lift仲吸引過麵包超人...真係撞佢個鬼...眼尾都唔望下d硬膠公仔呀...

 

早知佢咁鬼鍾意搭lift...唔洗山長水遠咁黎到橫濱啦...係酒店同佢遊lift河啦...

 

Photobucket

 

入面就係咁...全部都係d唔識郁既硬膠公仔...老母係都要michael同d公仔影相...可惜...michael都唔係好大興趣...

 

Photobucket

 

有主角唔影...係都要同咖哩包同菠蘿包影...

 

Photobucket

 

michael個樣...成個咖哩包咁款...

 

Photobucket

 

入面除左d硬膠公仔...仲有d唔識郁細細個既硬膠公仔...

 

Photobucket

 

又係硬膠...

 

Photobucket

 

Michael俾硬膠老師鬧了...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

地下有d紙板野轉轉下...唔好以為係電視mon呀...係紙板公仔呀...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

有d木板轉轉下...

 

Photobucket

 

硬膠...咖哩啡...你睇d牆...d壁畫...幼稚園嗎...

 

Photobucket

 

都唔知係乜硬膠野...咁都要排隊入去...

 

Photobucket

 

人地輪米...冇理由唔輪埋一份既...

 

Photobucket

 

Michael話...:好心急呀...唔知入到去硬唔硬膠既呢...?

 

Photobucket

 

Michael喊住話:...哇...都冇野玩既...好硬膠呀...嗚

 

Photobucket

 

阿媽話:...阿仔...人一世物一世...唔硬膠都硬膠左啦...你未硬膠埋呢幾分鐘囉...

 

Photobucket

 

Michael...:咁又係...相信呢個世界上冇咩地方...硬膠得過呢個硬膠超人館架喇...

 

Photobucket

 

第二層...都係硬膠野...

 

Photobucket

 

全部野都係死實實...唔會郁架...

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

...嘔~~架車唔會郁都令到我嘔呀...唔係暈車浪...

 

...係悶到嘔呀~~

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

Photobucket

 

...(未硬膠完架...待續)...

arrow
arrow
    全站熱搜

    比高樂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()